–=[Muhabbet Fedaileri]=–

Biz muhabbet fedaileriyiz. Husumete vaktimiz yoktur.

2008 ÖSS Sonuçları ve 2007 ÖSS Taban Puanları

Posted by HakanBa Temmuz 12, 2008

2008 ÖSS Sınav Sonucunuzu Öğrenmek için Tıklayınız…

2008 ÖSYS Sonuçlarını Öğrenmek için Tıklayınız…

2007 ÖSS Taban Puanları ve Sıralama/Yüzdelik Dilim için Tıklayınız…

23 Yanıt to “2008 ÖSS Sonuçları ve 2007 ÖSS Taban Puanları”

  1. KUZEY said

    puanların düşmesini istiyorum mağdur olmayalım

  2. okan said

    süpre

  3. ayhan said

    304 ea 2 geldi ecebe ne yapıcam
    ne geldi bilmem ama cok hayallerim gitti

  4. zehra said

    PUANLAR ÇOK ARTMISSSSSSS OFFFFFFFFFFFFFF OFFFFFFFFFFFF

  5. hilmi said

    kardesim 2. kez oss ye girdi,sonuclari tam olarak anlayamadik cok sacma bence hem 145 ve 165 puandan bahsediliyor sadece sacma rakamlar arkadas oraya yazsaniza sinavi basari ile gectiniz tebrik ederiz diye ve hangi universiteye girmeye hak kazandiginida yazin isim olarak,

    biri bana aciklarmi acaba rica etsem…

    diploma notu/puani 081,57

    oss soz 1 /176,637
    oss say 1 / 158,393 orta ogretim
    oss-ea- 1 /164,972 basari puani
    081,520

    sanirim usteki puanlama onceki yildan…

    agirlik ortaogretim basari puanlari(AOBP)

    AOBP-SOZ 085,548 AOBP – SAY 084,791 AOBP-EA 085,400

    Y=OSS PUANLARI 0,3 AOBP Li 0,8 AOBP’Li EK PUANLI

    Y-OSS-SOZ-1 PUANI 202,301 —- —–
    BASARI SIRASI 1127195
    Y-OSS-SAY 1 PUANI 183,830 —- —–
    BASARI SIRASI 0836337
    Y-OSS-EA-PUANI 190,592 —– —-
    BASARI SIRASI 1155325 BIRISI ACIKLASIN LUTFEN NEDEN EK PUANLAMA VERILMEMIS ONCEKI BITIDIGI OKUL NOTLARINDAN COK RICA EDERIM.SAYGILAR..

  6. cihan said

    çok teşekkürler çok faydalı bir çalışma

  7. yasemin said

    taban puanlarının sıralmaları nasıl olur bir açıklama yaparsanız sevinirim ünüversite puanları açıklanması

  8. kezban said

    mrb benim öss_söz1;133,686 öss_say1;126,736 öss_ea1;132,056

  9. muhabbet said

    çok güzel kardeş

  10. muhabbet said

    güzel bir çalışma tebrik ederim arkadaşıom

  11. sevda said

    slm. ben söz:1 305 ve söz 2: 290 ea1:283 ea2:267 okul puanları dahil. bu puanlarla bir yer gelir mi? normalde eşit ağırlıkçıyım. ortak alan söz ve ea dan bir yer gelir mi? yardımcı olursanız sevinirim. ilk tercihlerde bir yer gelmedi. ha sadece aöf geldi. ikinci tercihleri düşünüyorum. bu puanlarla öğretmenlik bir hayal mi? ne öğretmenliği olursa. nakılş ve çiek öğretmenliği hariç

  12. barış said

    benim kuzen 326 ile dokuz eylül makina müh. girdi burda o bölüm 335 gösteriliyor puanlar baya düştü ”!!! dokuz eylül tıp 361 di 357 olmuş :d

  13. kübra said

    ne olur daha çıkmasın puanlar bnim öss sınavına girmeme 2 sene war ama yinede daha çıkmasın puanlar TEK UMUDUM ÖSS

  14. oya said

    bnde bu sene giricem öss ye lisede seyahat acntacılığı ve konaklama okuyorum.ünv bu bölümleri istiyorum ama ea-1 den az 310 olması lazım bi ünv yerleşmek için ve ben ege ünv vey akdeniz ünv istiyorum..kazanırmıyım?

  15. tuğba said

    ya ben lise 1e gidiyorum bende şimdiden öss kaygısı başladı ve üzerimden atamıyorum sürekli onu düşünüyorum sınıf öğretmenliğini istiyorum ne yapıcağımı bilmiyorum….

  16. K said

    Tuğba Adamı kınarlar seni kınıyorum boyun posun devrilsin sen daha lise 1desin biz napalım 3. senemiz bu sene

  17. nurseda aladağ said

    ya arkadaslar onu bunu bosverın sız daha liseye gıdıyorsunuz.bu kadar takmayın kafanıza cunku yarın kımn ne olacagı belli olmadogı gıbı oss de oyle kafalarına estıkcr sıstemı deiştiriyorlar.o yuzden sitresı sınraya erteleyın ok

  18. rıdvan said

    Ellerinize sağlık

  19. tuuce said

    349 gelmiş ank hukuk olur mu acaba(okul 1.yim)

  20. ahmet said

    merhaba arkadaşlar 2009 öss sınavında 316 puan aldım başarı sıram 14165 4 yıllık olurmu bu bnm sayısal 1 puanım meslek liseliyim

  21. hasan said

    puan düşsede sorular kolay olsada sıralama önemli kimse anlamio anlamak istemio niye acaba

  22. Paylaşımlarınız ve web siteniz güzel olmuş başarılatınızın devanını dişerim.

Bir Cevap Yazın

 
