–=[Muhabbet Fedaileri]=–

Biz muhabbet fedaileriyiz. Husumete vaktimiz yoktur.

2007 Orta Öğretim Kurumları Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Sınavı Sınav Sonuç Bilgileri

Posted by HakanBa Temmuz 9, 2007

Milli Eğitim Bakanı Hüseyin Çelik, OKS’de dereceye girenleri açıkladı. Bakan Çelik’in verdiği bilgiye göre, sınava 818 bin 359 aday girdi. Bunlardan 791 bin 82’sinin puanı hesaplanmaya değer bulundu. 27 bin 277 kişi ham puan barajını aşamadı. Buna göre birinci, geçerli olan 99 soruyu tam olarak doğru cevaplayan İstanbul Özel Marmara Evleri İhlas İlköğretim Okulu’ndan Fatih Özkan oldu.

Türkçe- Matematik (TM) ve Matematik- Fen (MF) puanlarında 5 Türkiye ikincisi çıktı. İkincilerin isimleri şöyle: İstanbul Özel Kartal Doğa İlköğretim Okulu’ndan Ahmet Ali Dinler, Ankara Anıttepe ilköğretim Okulu’ndan Begüm Aydıner, Batman TED Vakfı İlköğretim Okulu’ndan Ufuk Serkan Yıldırım, Isparta Özel Altınbaşak İlköğretim Okulu’ndan Fatma Karakoç ve Van Özel Serhat İlköğretim Okulu’ndan Mustafa Mete

TM puanına göre üçüncülüğü 2 kişi paylaştı. Bu öğrencilerin isimleri İstanbul Şişli’den Fevziye Mektepleri Özel Işık İlköğretim Okulu’ndan o­nurcan Soybir ve Manisa Özel Doruk İlköğretim Okulu’ndan Zeynep Ölmez olarak açıklandı.

MF puan türüne göre ise üçüncü olan öğrencilerin isimleri şöyle: Kocaeli Körfez General Edip Bayoğlu İlköğretim Okulu’ndan Enes Ayber ve Muş Hikmet Uluğbay İlköğretim Okulu’ndan Abdülkadir Sözen.

OKS’DE BİRİNCİ İL BURDUR

Orta Kurumlar Sınavı’nda(OKS) geçen ikinci olan Burdur, bu yılki sınavda birinciliği elde etti.

Milli Eğitim Bakanı Hüseyin Çelik, OKS sonuçlarını açıkladı. OKS sonuçlarına göre geçen yıl ikincilik kürsüsüne oturan Burdur, bu yıl birinci oldu.

Sonucun memnuniyet verici olduğunu söyleyen Burdur Milli Eğitim İl Müdürü Recep Yiğit, başarıda emeği geçenlere teşekkür etti.

Başarının tek başına gelmediğini ifade eden Yiğit, eğitime yapılan yatırımların sonucunu aldıklarını belirtti.

Zaman

2007 Orta Öğretim Kurumları Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Sınavı Sınav Sonuç Bilgileri

4 Yanıt to “2007 Orta Öğretim Kurumları Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Sınavı Sınav Sonuç Bilgileri”

  1. kader said

    ben elazığ dan kader oks sonuçları daha gelmedi. BENİM türkçe-matematik=171,888 ve matemati-fen=181,83 hangi liseye girebilirim

  2. selinay said

    bn asıye agaoglu lısesine gıtmek istiyorum ama okul puanıylamı alıyor ögrencılerı bılmıyorum
    yardımcı olurmusunuz

    • yeliz kara said

      asiye ağaoğlu bu sene anadolu lisesi oldu okul puanıyla almıyor

      birincilere ikincilere baktımda hep özel okullar özel okullarda çoçuklarını okutamayan benim gibi velilerde ancak yorum okuyor işte!

  3. Gizem said

    Bén Asiye Ağaoğlu*ya gitmek istiyorum kaç puan istio ?
    Diploma puanı kaç ? Lütfen cevap verin aciLL

Bir Cevap Yazın

 
