–=[Muhabbet Fedaileri]=–

Biz muhabbet fedaileriyiz. Husumete vaktimiz yoktur.

Online Ali Oktay Dinle

Posted by HakanBa Temmuz 2, 2007

Ali Oktayın  birkaç parçasını dinlemek ve indirmek için tıklayınız…

Bir Yanıt to “Online Ali Oktay Dinle”

  1. naciye said

    MERHABALAR BEN ÜSTAD BEDİÜZZAMAN HZ’NİN HAYATINI OKUDUKTAN SONRA ÇOK ETKİLENDİM.HAYATIM BOYUNCA ONUN BÜTÜN ESERLERİNİ OKUMA VE YAŞAMA ARZUSUNDAYIM.ALİ ABİ ÜSTADIMI ÇOK SEVİYORUM BENDE SİZİN GİBİ GİTAR ÇALIYORUM,AMA HENÜZ KULAKTAN ÇIKARAMIYORUM EĞER MÜMKÜNSE AZİZ ÜSTADIM ADLI ESERİNİZİN NOTALARINI BANA GÖNDERİRMİSİNİZ?

Bir Cevap Yazın

 
