–=[Muhabbet Fedaileri]=–

Biz muhabbet fedaileriyiz. Husumete vaktimiz yoktur.

Herkese Açık KPSS Deneme Sınavları !!!

Posted by HakanBa Haziran 30, 2007

Herkese Açık KPSS Deneme Sınavları !!!
01Eğitim Bilimleri Deneme Sınavı:
02Türkçe Deneme Sınavı:
03Matematik Deneme Sınavı:
04Tarih Deneme Sınavı:
05Coğrafya Deneme Sınavı:
06Yurttaşlık Bilgisi Deneme Sınavı:
07İktisat Deneme Sınavı:
08Hukuk Deneme Sınavı:
09İşletme Deneme Sınavı:
10Kamu Yönetimi Deneme Sınavı:
11Maliye Deneme Sınavı:
12Muhasebe Deneme Sınavı:

4 Yanıt to “Herkese Açık KPSS Deneme Sınavları !!!”

  1. slmlar.kaç gündür soru çözmek için site arıyorum.iş başvurusu yapmıyoruz ki bi türlü bulamadım.sadece soru çözmek istiyorum.ben çalışıyorum ve zamanım olmuyor.bide böyle olunca tamamen gücüm kalmıyor.lütfen öyle bi site bilitorsanız cvp gönderin.üyelik istemeyen

  2. HakanBa said

    Zaten konu tam aradığınız niteliklerde. Üyelik istemeden rahatlıkla soru çözebilirsiniz…

  3. özer said

    deneme sınavı yokmu baştan şöel biziz sınayıcı anlamıyorum deneme sınavı yapmak için bile üyliek parası alıyorular bu tüekiyede her şey para halimzi ne olucak bilmiyot-rum

  4. arzu özlük said

    iki yıldır ücretli öğretmenlik yapıyorum kadroya artık geçmeliyim ağrıma gidiyor aynı işi yapıyorum ücret çok az bence kpss kaldırsınlar

Bir Cevap Yazın

 
