–=[Muhabbet Fedaileri]=–

Biz muhabbet fedaileriyiz. Husumete vaktimiz yoktur.

Risale-i Nur’un Ayrıcalığı + Şinasi + Derse Gelen Sarhoş

Posted by HakanBa Haziran 27, 2007

7 Yanıt to “Risale-i Nur’un Ayrıcalığı + Şinasi + Derse Gelen Sarhoş”

  1. yasin said

    ÇOK GÜZEL ÖZELLİKLE ŞİNASİ İNŞALLAH MÜSLÜMAN OLMUŞTUR ONU GİBİ NİCE GENÇLERİMİZ RİSALİYE NURA İHTİYACI VAR.ŞİNASİ GİBİ DARVİNİZİM SAVUNANLAR ÇOKTUR İŞTE BURDA RİSALİYE NUR DEVREYE GİRİYO

  2. seda said

    selamunaleykum hocam canim benim agzina diline saglik ne guzel konusturmus Rabbim seni sizin gibi guzel insanlardan haberdar olduguma elhamdurillah Rabbim emek veren gonul veren destek veren herkezden ebeden razi olsun Rabbime emanetimsiniz…

  3. aysun said

    Allah razı olsun daim etsin muvaffak etsin azim versin gayret versin sabır versin güç versin kısacası görevimizi yerine getirmek için ne gerekiyorsa versin inşaallah amin

  4. samet said

    eger sizde münkirleri bu şekilde ilzam etmek istiyorsanız risale-i nuru çooookca okuyun ve hayatınızda yaşayın…

  5. harun reşit said

    abim benim seni seviyorum.Allah hayırlı uzun ömürler versin

  6. ömür bakanlar said

    yürü be necmi abi allah razı olsun senden de

  7. ayfer said

    bizim risali nur sohbetimiz perşembe günü ogün atlatırsam haftanın tadını alamıyorum dinlediğim günden beri çok konuşmuyorum düşünüyorum her şeyi hakikatı hiç bu kadar tatlı duymamıştım allah okumamızın devamını hayatımızda yaşamamıza nasip eylesin amin allah nejmi abinin ömrüne ömür katsın inşallah tanımak nasip etsin inşallah

Bir Cevap Yazın

 
